Gå til innhold

modningsakupunktur-erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt 4 behandlinger så langt. har en igjen før termin:)

Blir veldi slapp å trøtt etter behanligene, men det er veldig behagelig å ligge der å slappe av.

Har hatt problemer med bekkenløsning, noe som forsvant helt når jeg begyndte med modningsakupunktur, og jeg fikk mindre vann/hevelser i kroppen.

Siden jeg ikke har født ennå, og er førstegansfødende vet jeg ikke om det er noe særlig effekt på modningsakupunktur, men for min del synes jeg det har vert en god erfaring. :)

Lykke til!

• 2 uker senere...

Har hatt ei behandling og har 5 uker igjen til termin, så jeg har ikke mye erfaring enda. Men jeg reagerte da nålene ble satt iværtfall. Ble skikkelig svimmel og kaldsvett..så noe måtte ha skjedd. Akupunktøren sa at rundt 5% reagerte kraftig, og han mente det bare var positivt. Ble ganske trett etterpå jeg også.Neste gang skulle han sette mindre nåler. Spennende å se om det har noe virkning..

• 1 måned senere...

Hei. Jeg prøvde modningsakupunktur de to siste mnd før fødsel. Jeg ble kvitt hodepine og kramper, men fødselen var laang og åpningstiden tok tid.. Tror ikke jeg benytter meg av modningsakupunktur neste gang, det må være om jeg får plager under svangerskapet som jeg vil bli kvitt. Det koster en del også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...