Gå til innhold

Kaster hodet i søvne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jepp, holder på sånn her også. Kaster på hodet fra side til side. Tror ikke det er så lenge som en time, men ganske lenge. Spesielt når han skal sovne for natten, men også en liten stund etter nattamming. Sparker med beina gjør han også, sparker av seg teppet/dyna, og fekter med armene. Ofte får han sånne rykk i armene i det han holder på å sovne, og vekker seg selv av det.

Hei hå dere. Det samme gjør min lile frøken hun kaster med hode virrer med armer og bein og kan holde på ganske så lenge. Min mor så dette en kveld tok henne opp strøk hun forsiktig på rygge slik at hun ike våknet, men det kom en kjempe rap. Har selv gjort dette nå og hun sover fredelig og ligger helt i ro etter at hun har rapet. Så dere kan prøve det. Ille og se og høre på.

Jeg pleier å legge henne litt på siden når hun gjør dette. Ofte kommer det en prump eller hun raper litt, men noen ganger virker det bare som om hun trenger å ligge litt "tettere" Etter en stund når hun har roet seg, vrir hun seg selv tilbake på rygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...