Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Jeg skammer meg virkelig over meg selv nå, har hadt ubeskyttet sex med min kjære i går, og tenkte det gjør ingenting jeg tar bare å kjøper en pk med angrepiller i morgen. Men i dag tidlig før jeg skulle gå på jobb fikk jeg 10min lengere tid enn jeg bruker, så jeg surfa litt inne på bim og kom over tråden litt lengere ned ang angrepillen. Den fikk meg virkelig til å tenke, ikke hadde jeg vudert om det var bivirkniger av å ta den, men begge de to som hadde tatt den før fortallte om kvalme, oppkast, smerter og blødninger. Så jeg revuderte min kriseplan, ingen angrepille i min kropp, ble jeg gravid så ble jeg gravid, vi ønsker begge barn sammen, men kansje ikke på denne siden av året. Men da får jeg ta det til etter tanke neste gang lysten melder seg, jeg forstår egentlig ikke hvorfor jeg tenkte det, jeg er jo egentlig av den oppfatning av at livet er til fra sammen smeltningen av egg og sædcelle. Men nå er jeg fedig med dette, kansje er gravid ? Hvem veit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå