Gå til innhold

Hvor mye liv i magen?

Sommerfuglmage

Anbefalte innlegg

Jeg er halveis og kjenner liv flere ganger hver dag. Likevel bekymrer jeg meg. Jeg synes liksom ikke at jeg kjenner det er to? Kan det være at de konsekvent er våkne en av gangen? Eller er det noe galt med den ene? Det er sikkert bare innbilning at det er den samme som rører seg hver gang, men det kjennes liksom litt sånn. Blir veldig glad om andre har vært innom lignende tanker og senere fått konstatert at alt er i orden. Jeg skal på kontroll om en uke, men akkurat nå kjennes en uke lenge å vente!

Fortsetter under...

Har det akkurat som deg tror jeg!

De ligger jo sånn mer eller mindre på hver sin side av magen, men jeg kjenner tv1 mye mer enn tv2. Fra tv1 er det endel liv.

Når jeg var på UL sist gang, så fortalte jeg at det var lite liv av tv2 -men når han skulle måles - så sparket han så mye at legen slet med å ta mål - og jeg kjente ingenting av det!! Så mulig han ligger bak morkaka - eller litt annerledes til en tv1...

Hos fastlegen igår var iallefall hjertelyden normal.

Kan jo ogå være at når det sparkes, så kan det jo være tv2 også - en at jeg tror det er tv1...

Jeg synes også at det er vanskelig å kjenne forskjell på tvillingene.

Men nå ligger begge og sparker oppe i høyre "fjerdedel" av magen.

Da er det ikke så lett å kjenne forskjell.

Var lettere da tv 2 lå med beina ned og sparket ned mot venstre.

Det er nok dessverre slik for oss at det er vanskelig å kjenne forskjell på dem :)

I begynnelsen syntes jeg at det var veldig tydelig hvem som sparket. Slik var det frem til uke 32. Den siste uken har jeg rett og slett nesten ikke peiling paa hvem som beveger paa seg. Det er nok fordi den ene har snudd seg.Jeg kjenner masse bevegelser, men klarer ikke aa finne ut fra hvem det er.

Gleder meg til kontroll i morgen, saa jeg kan finne ut hvordan det gaar der inne.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...