Gå til innhold

Vi har vore på ultralyd :o)

Anbefalte innlegg

Stor opplevelse denne gongen og!

Vi såg ei sprell levande jente med alle hjartekamre og lunger og nyrer på plass, alt såg heilt normalt ut. Og så kunne jordmora (er det jordmødre som tar ul?) fortelle at morkaka ligg ut mot magen min, ikkje inn mot ryggen slik som sist, og at det er grunnen til at eg ikkje har kjent noko særleg til babyen (har kanskje kjent noko, men er langt frå sikker). Litt greitt å høyre at det var ein grunn, i og med at eg kjente liv i veke 17 med forrigemann, og hadde venta å kjenne liv like tidleg (minst) no som eg er andregongsfødande.

Terminen blei flytta frå 20. til 29. oktober, men på tidleg ul i veke 9 meinte legen at terminen var ca 27, så eg var forberedt på å bli satt noko tilbake.

Moro å få jente sidan vi har gut frå før - måtte rett ut og kjøpe ein søt, raud kjole og body med blondekrage som jenta kan ha på seg til jul :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9374911-vi-har-vore-p%C3%A5-ultralyd-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere m jente:)

Vi var på ultralyd 16 mai,og ja det var nesten enda mer fantastisk denne gangen,kanskje fordi vi vet dette er sisste man(har to jenter fra før) så trenger kanskje ik å si at gleden var stor da det viste seg at denne er en gutt:)og selvfølgelig at han har alle kroppsdeler inntakt:)så rett og slett perfekt ut...

Hadde termin 15 ble flyttet til 18 så var ik det verste flytte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...