Gå til innhold

NAN vs Collett (mme) - til dere som evt har byttet over UTEN at det har vært grunnet allergi o.l

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en pakke Collett av ei venninne som jeg tenkte jeg skulle bruke opp. Har vanligvis NAN som vesla liker godt, men er det noen stor forskjell på de? Hun får mme bare sånn innimellom, når jeg ikke har nok melk til henne på kvelden.

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte Nan inni mellom når sjarmøren var satt bort hos barnevakt. Så sendte jeg med collett, og broderen måtte ut og handle Nan. Smakte visst ikke godt nei. Nå har sjarmøren sluttet med puppen av seg selv og vi bruker Hipp sin. Synes den smaker mye bedre.

Skrevet

Jeg har gått fra den ene til den andre. Fra Nan til Hipp, det bra lenge, plutselig ville han ikke han den lengre, ble for søt tror jeg. Tilbake til Nan, så over til Colett, og den glir ned som bare det.

Tror du bare bør prøve deg frem:)

Skrevet

jeg har flaskebaby og bytter litt mellom de ulike for å finne den perfekte mme. Har ikke funnet den ennda desverre. Småen liker alle sammen veldig bra, så har ikke noe å si på smaken for han iallefall. Men han får magevondt av Hipp, Hard avføring av Colette og sprutgulper masse av NAN.

Så mitt tips er at du bare må prøve deg frem;)

Skrevet

Vi byttet fra Nan til Collett da HS foreslo at det kunne hjelpe på magesmertene til vesla. Nå gjorde det ikke det, men hun fikk grønn bæsj en liten stund. De får visst det når man endrer fra en type mat til en annen, men det var eneste forskjell.

Skrevet

Hun fikk nå i kveld, og det gled ned som om det skulle vært NAN, så da regner jeg med at det burde funke greit. Nå har jeg ikke sett om det er noe spesielt forskjell i innholdet der da, for nå har jeg bare Collett her.

Skrevet

Bruker collett her i gården. Har hørt at den ikke er så hard for magen som nan er, dessuten inneholder den omega 3. Jeg synes også at den er lettere blandingsforhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...