Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Har du vært på ny ul? =0) Her har formen bedret seg betraktelig, ene og alene grunnet at jeg spiser annenhver time.. Er så matlei nå!!!!! Sikker på at rompa eser fortere ut enn magen, men hva man ikke gjør for å slippe kvalmen.. ;0)
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Heisann! Nå imponerer du meg! Hva du husker! Jo, jeg var hos legen i da. Denne gangen kunne vi se en liten en som sprellet, og et bankende hjerte. For en lettelse! I samme slengen ble jeg 100% sykemeldt, pga ketoner i urinen og sykelig kvalme og oppkast... Det er verdt det når en får sånne positive opplevelser som i dag, og all spyinga er glemt når den lille kommer ut :-) Jeg synes ikke du skal tenke så mye på at baken vokser, så lenge du klarer å holde kvalmen i sjakk. Du kan tidsnok amme kiloene av deg siden :-) Håper for din del at du fremdeles klarer å handskes med den verste kvalmen, og at du slipper å informere de på den nye jobben riktig ennå. Vi snakkes vel :-)
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2007 Hehe husker jo litt da! ;0) Så bra at den lille sprella og dere endelig fikk se hjertet slå! Morro! =0) Blir nok dårlig med å amme av seg kiloene her i huset. Gikk ikke med forrige, og jeg har enda en 5-6 kg som sitter igjen fra han (og jeg la på meg totalt 12 kg sist)... Fortalte forresten de på jobben at jeg var gravid. Før jeg signerte jobbtilbudet. Hadde ikke samvittighet å la være å si noe. Men de kunne jo ikke gjøre noe med det uansett, siden jeg alleredehadde fått et skriftlig tilbud. Så jeg starta i ny jobb denne uka. Er morro å lære noe nytt, og det er full fart hele dagen. Heldigvis starter vi ikke før kl 08 på morran, og det er bra. Var tidlige morgener som tok knekken på meg sist... ja vi snakkes nok helt sikkert! =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå