ApriIbaby Skrevet 22. mai 2007 #1 Del Skrevet 22. mai 2007 Burde nok ikke nevne "problemet" her, men gjør det likevel. Av forskjellige grunne blir det slik at jeg har 7 uker sommerferie i år. Jeg skal ha Lille hjemme på dagtid alene 3 av disse ukene...resten har vi ferie alle sammen. Hva i huleste skal jeg finne på? Er sef masse vi kan gjøre, men synes det er vanskelig da han er så bestemt, aktiv og "viljestyrt-døv"at han sliter ut en voksen i timen.... *sukker* for et "problem" jeg har ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 22. mai 2007 #2 Del Skrevet 22. mai 2007 Saker vi bruker å gjöre som dere også kan om det finnes muligheter da. -Lage en liten ryggesekk med kjeks, drikke og frukt og gå en liten tur i skogen. Ikke mange meterene inn, men nok til att det blir spennende for Siri å titte på maur og andre dyr. - Ta en tur på åpen bondegård (om det finnes noe slikt der dere bor). - Sette oss ned å male (både mor og barn elsker å male). - Gå en tur på lekeplassen - reise til andre venner så hun får lekt fra seg. Det er noe av det vi bruker å gjöre når vi er hjemme. Lykke til med "problemet" ditt. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 24. mai 2007 #3 Del Skrevet 24. mai 2007 besøke biblioteket male lekeplassen... ja..det var alt jeg kom på... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå