Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Jeg har vært pasient hos DPS pga mye depresjoner og angst siden desember. Legen henviste meg dit og jeg fikk komme inn ganske kjapt. Endelig tenkte jeg...Nå får jeg sikkert den hjelpen jeg trenger . Men neida, sånn gikk det ikke.... For det første så fikk jeg ikke psykolog, men spesial sykepleier til behandler. Har hatt ønske om å bytte til psykolog for jeg følte at jeg fikk ikke den hjelpen og forståelsen av denne behandleren. Og i dag kom sjokket...Behandleren sa: Vi avslutter dette for jeg ser at dette har ingen nytte og vi kommer ingen vei. Du få ta opp med legen og få medisner mot depresjon. Men jeg vil da ikke bli avhengig av piller, (Har prøvd cipralex en stund og syntes ikke det hjalp meg noe) Jeg trenger hjelp med å prate og sånn. Så spurte jeg om jeg kan få en psykolog eller psykiater på DPS. Men da fikk jeg til svar: Da får du ringe rundt selv til privatpraktiserende. Jeg knakk sammen i gråt. Jeg er alenemamma og sliter psykisk. Så nå føler jeg meg som en dritt og forbanna for at jeg ble behandla sånn. Altså for oss som sliter med depresjon og sånn trenger jo hjelp og ha noen å prate med. Behandleren kunne i hvertfall hjulpet meg med å finne en psykolog eller psykiater slik at jeg kunne kommet inn til ny samtale ganske kjapt. Måtte bare få blåst ut litt frustrasjon.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå