"husmor"med lille Nora Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 dette er bare et klage/syte innlegg. må bare få ut litt..! dette er litt rotete skrevet.. forventer ingen svar:) eg er gravid 23+1. typen har reise jobb men nå er den over å de vet ikke hvor de skal begynne å jobbe.. vis han skal jobbe der han trur flytter han.. eg vil ikke flytt dit han må flytte pga eg kjenner ingen, vil være rundt familie å venner.. eg kom opp i matte eksamen som skal være neste fredag! ja eg sliter!!! eg har så vidt karakter i matte!! den ligger på en 2.. stryker eg på den så vet eg ikke hva eg gjør, om eg driter i det og begynner som omsorgsarbeider selv om eg har lite lyst til det.. eg vil jobbe som nattevakt (gjør det av og til nå) er kjempe kjekt. men så er det læretida som er på 2 år.. den er det dag,kveld og natt.. hater å jobbe dag,,, liker det ikke i det hele tatt! eg går allmenn påbygg, eg har delt året opp i to. så eg har norsk og engelsk og gym til neste år. dette gjorde eg før eg ble gravid.. så nå er eg veeeldig usikker på om eg noen gang kommer til å ta resten av fage.. eg har gått helse og sosial og så omsorg. så eg har noe å gå tilbake til... planen til hausten er å gå i permisjon. babyen har meld annkomst i midten av september.. er bare sååå fortvilet!! (men er godt mulig eg har en "dårlig" dag.. ka det var ukas klage fra meg..
"husmor"med lille Nora Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. mai 2007 ja så glemte eg dette med penger hva får eg, når skal eg søke? hmm.. ikke har vi kjøpt noen ting til babyen!! skal få noen ting men vi MÅ da ha vogn+++..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå