Gå til innhold

Noen med godt råd angående søvn og klatring ut av senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Min 19 mnd. gammel jente kommer seg nå ut av sprinkelsenga og har begynt å slå seg helt vrang ved legging.Kommer også om natten til rommet vårt. Prøver med ferbers søvnmetode men tar gjerne i mot andre god råd. Vet det er så viktig å være "streng" nå men det er ikke så enkelt når hun ikke er gamlere.

Håper på svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt sent å prøve nå, men det kan være verd et forsøk med nattpose. Vi hadde trøbel med at vesla reiste seg opp i senga når hun våknet fra ca 7mnd.

Vi kjøpte nattpose fra BabyDan som har feste under madrassen, og gjør at hun ikke kan reise seg. Det hadde helt fantastisk effekt!! Hun klarte å sove gjennom hele natta, og roet seg mye bedre når hun våknet, siden hun ikke stresset med å reise seg lenger.

Bruker posen fortsatt 12,5mnd gammel. Kan visstnok brukes opp til 2 år.

Skrevet

ikke for å skremme deg. Men søsteren min sin gutt på 11 mnd fikk den selen over halsen mens han sov. Ingen som helt har skjønt hvordan, men han fikk i alle fall et stykt rødt merke over halsen. Kunne gått mye verre... Så jeg syns det virker litt skummelt å bruke slik pose. Skal aldri bruke det p mine barn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...