Gå til innhold

Går d ann å bli gravid en uke før forventet mens??? TRENGER SVAR


ღCinnamonღ

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten klarte ikke holde oss igår, så vi tok en kjapp en! Jeg satt på topp, så alt (sry detaljene) rant jo nesten ut igjen, og etterpå tok jeg og dusja meg der nede. Dessuten skal jeg ha mens til helgen, så sjansene er vel ganske små for at jeg er gravid? Ikke sant??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo godt være gravid selv om NESTEN alt renner ut. De fleste som har sex og som lar mannen komme inni seg, lar jo sæden renne ut... Men folk blir jo like mye gravide for det :) Men hvis du ikke går på prevensjon, vil jo sjansen definitivt være der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Hegelita. Bruker dere ikke prevensjon, er sjangsene tilstede. Er en ikke klar for å bli foreldre, så er det en fordel å bruke prevensjon :)

 

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen tid er sikker tid.....

kanskje du skal vurdere angrepille? eller hvertfall prevansjon så det ikke skjer igjen? at du engster deg over litt mer moro enn planen var?? hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går såklart ann... alle kan ha sen el.

men er masse bra prevansjon på markedet hvis du trenger det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste om en undersøkelse for et par år siden, tror den var om kvinner som var blitt gravidite i England i krigsårene. I forhold til oppgitt mesntruasjon, var det faktisk ingen "sikre perioder" i forhold til befruktningsøyeblikk. Det ble oppgitt i prosenter hvor i menstruasjonssyklusen kvinnene hadde vært. Noen skal t.o.m. ha blitt gravide rett før, under og etter menstruasjonen - og altså ikke bare de mest sannsynlige dagene for eggløsning rundt 12-15 dager etter forrige menstruasjons første dag...

 

Konklusjon: du kan godt ha blitt gravid. Men du vil som oftest kjenne det som murringer i livmoren etter få (3-5) dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veninna mi ble gravid da hun hadde sex dagen hun var ferdig med mensen. Skulle jo ikke tro at det var mulig men... tydlig at det ikke er noe som heter sikre perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...