Gå til innhold

en vellykket 3d ultralyd er overstått..

Plutseliten*2

Anbefalte innlegg

I dag var jeg og xn på 3d-ultralyd og vi kan vel bare innrømme at det var en herlig opplevelse. Bitteliten er helt perfekt og mamma`en og pappa`en var helt rørt av å se bitteliten turne rundt der.

Xn har overøst meg med kos og lovord i dag.Utrolig deilig at han er så støttende ang bitteliten :)

Fortsetter under...

Bilder får jeg vel prøve meg på etterhvert :) Vi fikk et par som var helskjønne før bitteliten snudde seg med nesen mot ryggen min og nektet å bli filmet mere.hehe.Kjønn? Det finner vi ut i september :)

Utrolig bra at han er så støttende ja.Vi var ute å spiste lunsj,før vi dro hjem til gamlehuset å så på gamle bilder..

Hehe, håpe at han spanderte den lunsjen på deg;)

Mi tøtta va også ganske så sta på den UL'n eg va på i uke 19, ville ikke opp me rompa å vise va hun var fornåkka, før mot slutten;)

Men vi fikk ganske mange fine bilder da,jordmor tok seg go tid;)

Når tid har du termin, eg har bursdag 3.september:):)

Selvsagt spanderte han lunsjen.hehe.Denne krabaten ville ikke vise seg særlig frem på ul i uke 19 og heller ikke i dag 5uker etterpå er h*n villig til å posere stort.Eller i dag kan jeg ikke klage i grunn,for vi fikk 45minutter med posering før staheten til bitteliten slo til.

Jeg har termin 15september,men fødte prematurt sist,så jeg veit av erfaring at disse babyene kommer når de vil.hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...