Gå til innhold

My big baby!

Keiko&Sivert Nikolai<3

Anbefalte innlegg

Har hvert på kontroll i dag!:)

Magen var helt sunket, og hodet var så godt festa som d kunne bli, tappen hadde begynnt å modnes, og d ble bekrefta at eg hadde modningsrier:)

Har såvet dårlig de to siste dagene, og eg klare nesten ikkje å gå oppreist, men d modnes no, så d e jo bra!!:)

Jordmora sa at d virka som Emilie hadde begynnt å samle krefter til fødseln sia ho hadde begynnt å blir litt roligere, og d hørte hun også på hjertelyden:):)

Ho tok på hodet hennes når ho va der oppe å kjente på modninga, d va skikkeli rart:P

Eg skal ikkje sjekkes for åpning ofte når fødseln e igang, d bestemte eg meg for etter denna vissitn;p

Også kunne ho fortelle at ho trudde at ho Emilie blei ca 4000gram

hehe, får håpe at hodeomkretsen ikkje e alt for stor;)

Kordan går d me beibisan, og magan dåkkers?:)

Fortsetter under...

Har bare 3dager igjen til termin nå, så no nærme d seg:):)

Ja d e ei go jenta eg har der inne, ho blir så perfekt som d går ann å bli;):):)

Har også fått møblan som eg sku få imårra, dem fikk eg i dag:)

Så no kan eg bynne å sette dem sammen før:):):)

Får hjelp av foreldran mine, vi ska gå ned dit seinar:)

Også har eg fått ordna innbofrosikring for 150tusen og reiseforsikring, så no ordne alt seg før ho kjem:):)

I dag e bare en så utruli fantastisk dag! Orke ikkje å ringe barnefaren en gang for å fortelle noe om hvordan d gikk på kontrollen, sånn ifall han ødelegd d enorme endorfinkicket eg har no;)

Annonse

åå så spenende da!!! kommer sikkert snart lille jenten din..

du ligger en dag før meg du.. kanskje viføder samtidig!!!

jeg skal til jm på torsdag, er spent på å høre hva hun sier:) hun tror jeg føder før tiden, men spørs no det... hihih er jo bare 3 dager til termin.. men noe er vertfall på gang inni her:)

hold oss oppdatert om hva som skjer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...