Gå til innhold

Når tester DU positivt på EL test??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei=)

Jeg har brukt Clear Blue Digital EL test siste tre mnd og funnet El hver gang... blitt gravid også..(men mistet)

Har El 14-16 dager etter første dag mens...

Har du prøvd lenge? Har du gått på p-piller?

Jeg har lang erfaring med eltester, og nå benytter jeg bare clearblue digitale eggløsningstester.

Etter å ha prøvd diverse merker fant jeg ut at den eneste jeg virkelig stoler på er denne.

Med pergo har jeg fått positiv eltest på dag 14.15.og 16, uten pergo har jeg fått positiv test rundt dag 20-23.

Har brukt strimler fra billige-tester (tror jeg de heter), og funnet el hver gang. Synes de er veldig greie, kan se at de får stigende utslag noen dager før el, og så tydelig utslag på el. Tester både morgen og kveld når utslaget blir tydligere. (Ikke så dyre de strimlene.) Stemmer også bra med smerter. Har fått utslag på dag 23-26...

Annonse

Jeg har også uregelmessige sykluser og har derfor litt varierende på dette. Jeg har testet positivt tidligst på dag 15, senest på dag 25. Pleier å få positive tester i 2-3 dager etter det.

Jeg temper i tillegg til å teste, og EL kommer som regel 2 dager etter positiv test hos meg.

Jeg har brukt både billigtester sine EL tester og CB digital. Har alltid funnet EL etterhvert... men noen ganger har det jo vært bruk for en del tester da ;)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...