Gå til innhold

En skrytetråd til kjærestene våre!


Niem og Patrick

Anbefalte innlegg

Har lest endel her inne, og fant ut vi trenger en tråd som hyller de fantastiske kjærestene våre litt.. =)

 

Jeg synes hvertfall at min samboer er meget fantastisk angående min graviditet. Han viser masse omsorg med å hjelpe meg da jeg var kvalm etc, han er alltid smilendes og blid selv om jeg er full av hormoner.

Han stryker meg på min voksende mage, kysser den og koser med den. Synes han er helt fantastisk jeg!!

 

Virker kanskje som et "kjæresten min er best" innlegg.. Men jeg følte trang for å hedre min samboer litt. Kanskje flere vil gjøre det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når kom du på det at du skulle hylle din den fantastiske kjæresten din?

 

kansje når du leste at jeg hadde skrevet at jeg syns min fantastiske kjæreste burde bry seg mer om min graviditet selv om jeg er kort på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har jeg faktisk ikke lest.. Jeg kom på det da jeg kjørte hjem til mine foreldre i dag, så jeg logga rett inn og skreiv dette.. Men beklager om det støtet deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på den her, og må skryte litt av kjæresten min også!

Han er så søt når jeg ikke er helt i form, og holder ut selv om humøret mitt for tiden er som en berg- og dalbane....... Vi får kun helgene sammen enda pga jobb, og det er nok spesielt vanskelig for han å reise fra meg når jeg ikke er i form! Og han prøver å skjule at han er veldig redd for at det skal gå galt denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok det var jo godt da hehe....Kunne oppfattes som litt stygt da.

Jeg er veldig fornøyd med at kjæresten min er en flink pappa for vår jente på 2:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg såg det når du hadde kommentert, men det var bare for å få ut litt glede over hvor snill samboeren min er ;) Jeg er sikker på at kjæresten din kommer til å bli en like flink pappa for nummer 2 :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er helt fantastisk for meg. Hver dag står han opp tidlig, når det ikke er pga jobb så er det for å ta vare på snuppa på 1år+8mnd som våkner tidlig.Selv om han er trøtt tar han seg sammen, står opp er blid og lar meg sove masse gjennom denne kvalme perioden. Når han ikke er på jobb, så holder han på i huset vårt som snart er klart for innflytting, og han er med på barnesvømming, han hjelper til med husarbeid, som nå er fryktelig nedprioritert.

Tusen tusen tusen tusen takk, jeg prøver å si det kjempe ofte til han. Håper jeg en dag snart kan føle at jeg gjør noe for han, og ikke bare han som gjør noe for meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei da dere, min er best :)

Han ordner og styrer, han står opp om morgenen å lager frokost.Så kommer han hjem å lager middag, stryker meg på beina når krampene kommer, henter dynen min når jeg ligger på sofaen, ååååå hvilken herlig mann jeg har.

Tenk at vi har vært gift i 6 år, herlige år.

Ja setter så utrolig pris på han :) så er han en tolmodig og flink pappa. Ja bra å skryte litt av det kjæreste vi har, hmmm nå må jeg gå å kysse på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg også. :)

Samboeren min er helt fantastisk han også. :)

Også ble han så glad når han fikk vite resultatet på g testen. Og går å lurer på når vi skal på ul og funderer på hvordan vi skal si det til slekt og venner.

Han jobber mye, men husker alltid på å gi meg et kyss når han kommer hjem. Forteller meg ofte hvor glad han er i meg osv.

TUSEN TAKK!! :)

 

Hva skulle vi gjort uten disse supre mennene våre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...