Gå til innhold

Sinnsykt press opp i ribbebeina!!

Anbefalte innlegg

Noen andre som har vondt i ribbebeina? Mine verker sånn (liksom sviende smerte akkurat under puppen på høyre side) at jeg har problemer med å sitte lenge av gangen.. Da mener jeg max en halvtime, så er jeg helt gåen. Eneste som hjelper da er å reise meg, eller rett og slett legge meg rett ut. Siden jeg har en kontor jobb hvor jeg sitter hele dagen, er dette blitt så plagsomt og vondt, at jeg er blitt 30% sykemeldt. Jordmor og lege mener at lillejenta ligger så høyt og hviler beina på ribbebeina mine, kan jo ikke bli sinna heller.. hihi ;)

Noen andre som kjenner noe av det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9373451-sinnsykt-press-opp-i-ribbebeina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Ja,her er det press opp mot ribbeina... Særlig på høyre side. Tror nok det er små'n som ligger å klemmer på litt. Det er ubehagelig når jeg sitter lenge av gangen,så må opp å gå eller stå. Har jobb som jeg kan gå,stå og sitte ettersom jeg vil selv,så er heldig der! Skal til jordmor på torsdag,så tenkte å nevne det for henne. Hvilken uke er du i? Jeg er i uke 30,og har merket det ett par uker nå...

Jeg er uke 29, og har vel hatt den sånn i tre-fire uker tenker jeg..! Ja, det er nok den lille som presser opp mot ribbebeina, kjenner at om jeg presser der for å lette trykket - så får jeg et spark tilbake. Heldig du som kan gå og sitte når du vil, da tenker man liksom ikke så mye over det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...