Gjest Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 ... og har blitt gravide! Lurer på om dere så spesielt etter kjønn-symbolene og om dette stemte i forhold til hva du fikk se på UL - hva du fikk? Hvor mange pp brukte dere for å få spiren til å sitte? Noen tips til en babycomp-bruker som snart skal bruke compen fra prevensjon til babyplanlegger? Klem
tudeluuu Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Jeg bruker babycomp, men er bare såvidti gang med 1.pp, så vi får vente å se om kjønnet stemmer!! Den blinker på jente nå når EL og dagene for samleie var registrert.. men jeg tør ikke håpe, for det er så rart. Jeg har alltid trodd at jentesæden var sein, men holdt ut lenger, så den burde være inni meg noen dager før EL, men babycompen viser helt motsatt. Jentesymbolet er den samme dagen som EL, og dagen etter! HAr du det sånn også??
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Hei! Jeg er ikke i 1 pp engang hehe... men greit å begynne med å registrere temperatur og syklus før vi blir prøvere (om ca et halvt år) Her er liste over mine datoer: 16.mai: guttesymbol 17. mai: guttesymbol 18. mai: gutt + jente 19. mai: jentesymbol 20. mai: jentesymbol og blinkende lys (Var vel El dette her da?!) Så jeg har da jentesymbol dagen før + på el-dagen...
tudeluuu Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 høres veldig likt ut som på min!! Jeg håper veldig på jente denne gangen. Har gutt fra før, og det gjør absolutt ingenting om det blir en gutt til, men hadde vært fint med en mangfoldig familie =) Jeg finner jo ikke ut hvilket kjønn det blir før evt om 4 mnd (ca), hvis jeg er Gravid nå da.. og det er jeg vel mest sannsynlig ikke.. (tør ikke håpe at det klaffer på 1. forsøk.. Klaffet på 3. sist =))
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Lykke til! Er mange som har fått klaff ved å satse på de ulike dagene!
fremtidoghåp Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Ja, det er helt merkelig, jentesymbolene på babycompen kommer helt motsatt av det som er "vanlig" å tro! Har alltid lest at jentesæden er sein, jeg også. Samtidig vet jeg at Babycomp sammenligner dataene med hele 700.000 sykler, så jeg skjønner ikke stort. Bortsett fra at sjansen antagelig er ca 50/50.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå