Gå til innhold

Ufattelig press nedover i bekkenet....

Anbefalte innlegg

Andre som kjenner dette, er dette normalt? Er veldig ubehagelig og vondt til tider, og det kjennes som ungen kun ligger nederst og trykker "seg nedover" hele tiden....

Kan dette være at hodet fester seg? Er ikke det litt tidlig når man er i uke 28? Hilsen usikker....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9373244-ufattelig-press-nedover-i-bekkenet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt en følelse av "nedtrykk"/svie i underlivet. Kjennes egentlig ut som man har satt inn en tampong feil om du skjønner. Har også vært urolig for dette. Er tredje gangen jeg har hatt denne opplevelsen og har gjerne vart en hel dag. Nå tenker jeg at det er bekkenet som utvider seg litt eller ligamenter som strekker seg. Noe i den duren. Håper det i allefall. Er ellers i fin form. Er det noe lignende du kjenner? Er også i uke 28.

Ja kan minne noe om det du skriver, godt å høre at det er flere som har det da =) er så lenge til jeg skal til jordmor nå, så da måtte jeg bare høre med dere andre! Hvordan går det med dine to? :) Vært på noen flere kontroller, blir det vanlig fødsel på deg?

Hallo vennen.

Jeg føler også til tider at det presser litt. Litt murring og stikking også. Noen ganger hvis jeg setter meg på huk så stikker det forferdelig i livmortappen...for jeg mener at det kommer derifra. Jeg spurte JM ang. stikking i livmortappen... og hun sa at det er ikke uvanlig/unormalt. Ellers har jeg kjent spark mot livmoren nedside og endetarmen...og det er forferdelig ekkelt synes jeg! Kjennes ut som om en fot kommer til å tråkke ut snart :0) Men fint at du skal ta opp med JM dette. Jeg skal ikke før 5 juni. Minner om tur i Frognerparken torsdag hvis du skulle ha tid/anledning. Snakkes.

jeg har det også slik, men denne følelsen kommer helst samtidig som jeg har kynnere eller har vasket hus, gjort mye husarbeid....

Har også en baby som sparker mye bak mot endetarm, blære og underliv. Kjennes ut som at den er på tur ut til tider!

Jeg skal til jordmor snart, så skal spørre henne om det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...