Gå til innhold

friske babyer etter 2 eller flere spontan aborter??

troika*22.01.08*

Anbefalte innlegg

jeg har mistet to fostre, begge i ca uke 6, men nå er jeg gravid igjen for 3 gang. og vi håper så inderlig at det ska gå bra denne gangen. Men det jeg lurer på er om det er mange av dere som har lykke med å få friske babyer etter 2 eller flere spontan aborter? Det er beroligende å høre om andre sine solskinns historier;)

Fortsetter under...

Hei,

jeg vet om ei som har hatt fem spontanaborter, men som etter bruk av blodfortynnende medisiner i svangerskapene har fått to friske, flotte barn i løpet av to år.

Har du sjekket om du lider av noe spesielt som gjør at du aborterer? Apc-resistens? Antifosfolipidsyndrom? Mangel på progesteron? Noe annet? Du kan jo forhøre deg med sykehuset ditt...

Lykke til!

Hei!

Jeg mistet i SA uke 12, MA uke 10 og SA uke 6 (alle i løpet av et år...) før jeg fikk to flotte, friske unger, med knappe to års mellomrom=)

Nå i ettertid har jeg imidlertid også mistet i SA i uke 17 og MA i uke 16.... MEN, krysser fingrene for at jeg skal klare det igjen!!

Jeg VIL ha tredjemann=)

Er utredet for habituell abort, men alt er "normalt".... Fikk progesteron under graviditetene med ungene. Er nå lovet oppfølging med hyppige ul og albyl - e og crinone ved neste graviditet.

Det kan absolutt gå bra!! Prøv å tenke positivt! Stresshormoner er ikke bra for spiren..(lettere sagt enn gjort, vet det...) Ta en dag av gangen - og gled deg for hver dag som går.

Lykke til videre!!

Å ja, det går fint an.

Jeg mistet uke 6 og uke 5, men fødte deretter en datter. Hadde absolutt ingen kompiksjoner i svangerskapet da.

Så etter noen år ble vi prøvere igjen og mistet dessverre igjen, i uke 9. Da hadde jeg hatt masse komplikasjoner fom. uke 5. Blødninger og smerter, og selv om de så hjertet slå, var fosteret mindre enn det burde vært uke 7. Det gikk da også galt...

Håper fremdeles å bli vellykket gravid igjen, men det tar veldig lang tid.

Har snart prøvd i to år.

Hvis du er lik meg, tror jeg du har store sjanser for at det går bra hvis du kommer over de ukene det vanligvis bruker å gå galt.

Du kan jo be om tidlig ul, selv om det ikke gir garantier.

Jeg krysser fingrene for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...