Gå til innhold

hvor kjøpe amme BH i store størrelser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For eit par år sidan kjøpte eg i alle fall amme-bh i 85E på Cubus. Trur det var Triumph. Skikkeleg fin. Om dei ikkje har stor nok bh der, må du nesten leite i "puppebutikk", i Bergen har vi Netty, men eg veit ikkje om den fins i Oslo og.

Heisann

Det er ganske lurt å ikke kjøpe amme bh, i hvertfall ikke alle før du har fått melken, noen dager etter fødsel. Puppene blir ofte veldig mye større da. Litt klønete å komme seg i butikk da, så jeg har kjøpt helt på slutten , prøvd i butikken og fått komme å bytte om det skulle være feil. Kjøpte en kjempe fin og dyr til nummer 1, og den ble altfor liten, men passet etter noen mnd.......

Det er lurt å ikke ha spiler, dette kan tette melke gangene og føre til bryst betennelse. Jeg har store bryst til vanlig også og føler meg avhengig av god støtte, men det var ikke noe problem uten spiler i amme bh. Kjøpte noen veldig gode, men altfor dyre på en undertøy butikk på St. haugen i oslo, der er de veldig flink å hjelpe.

Annonse

Gjest Ut på tur

Var du i den lille butikken "på hjørnet " på St.Haugen Hildus?

Jeg fikk eller dette tipset på 3.trimester :

http://triumph.timarco.no/Productbc43b29c-b32a-45e4-ab4a-a2fa30743ad7.aspx

Den går opp til 90 G, men er jo med spiler da... Jeg er stor fan av Triumph BH til hverdags.

Gjest Ut på tur

Amme BH'n fra Abecita, bestilt på

http://www.underverker.no/pJkVLXC9g,H8z0ow,j1X9f3XO7KXhRjO3-.ips

Virker som en bra BH, Til å være kjempestor (85 H) ser den ikke kjempe klumpete ut. De "stroppene" som er på siden som BH'n henger i når du ammer kommer litt utenfor selve BHen når den er lukket, det er ikke ubehagelig men de synes jo. Har bare prøvd den ikke brukt den, men tror jeg skal bli fornøyd med den. Den kom etter et par dager. Kjøper bare en nå og satser på det finnes flere på lager når jeg får bruk for flere seinere :)

Vet jeg burde ventet med å kjøpe, men så lenge jeg kjøper den største de har er det jo ikke så mye å vente med ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...