Gå til innhold

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

* JUBEL OG SALAMI *

JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII....

VI HAR FÅTT BREV FRA ST.OLAV......VI KAN RINGE Å MELDE OSS INN TIL BEHANDLING!!!!

JA JA JA JA JA JA JA JA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

da må jeg ringe tromsø i morgen å avlyse der :)

Skrevet

Vet hvor fornøyd du er, for vi fikk også brev i dag :)))))) Detta blir spennende!!!

Skrevet

har du også fått brev i dag :)

så gøy!!!

Skrevet

Gratulerer med brev om oppstart!

Skynd deg å ringe Tromsø i morgen,så opplever kanskje nok et par å få brev om plass før ferien :o)

Skrevet

ja har tenkt det..skal ringe dem så fort jeg får til å snike meg unna 5 min på jobben i morgen :)

så kanskje noen kan snappe opp timen vi egentlig skulle ha der i midten av juni :)

Skrevet

Så deilig å se en så strålende glad melding.

Lykke, lykke til :o)

Skrevet

Så utrolig bra :o)

Jeg er enig i at dere bør avbestille umiddelbart i Tromsø så et annet par får muligheten der. Lykke til videre i prosessen!

Skrevet

ja vi har tenkt det da... :)

må avbestille den så fort som mulig alikevel for timen er i juni..

håper noen andre får timen å kanskje rykker fram i køen :)

Skrevet

Hvor lenge ventet dere på dette brevet???

Skrevet

St.Olav har jeg meget god erfaring med.Utrolig hyggelige og behagelige mennesker som jobber på avd. der.

Og trøndere er jo bare koselige da :-)

Masse lykke til!

Klem klem

Skrevet

Fikk du ringt? Jeg gjorde det, og kunne starte før sommeren, allerede på neste mens. Men da havner en på behandling i juli, og da er det vel ferie. Skal snakke med de igjen i morgen.

Skrevet

Jeg er så glad for at det går fremover for dere Mysil- flott at dere for kommet inn på st.olavs såå kjapt. Vi har ikke fått lov å sende søknaden vår til st.olavs ennå en gang vi:( Grunnen er at de ikke vet om de faktisk kan hjelpe oss...........og de vet hvartfall ikke hvordan ennå...

Skrevet

Har også nettopp fått brev fra St Olav. Har meldt meg på til søskenforsøk i august, ca uke 34. Skal begynne på meds i ferien.

Lykke til alle sammen

Skrevet

Da har jeg ringt Unn.Tromsø å avbestillt timen vår til samtale der i juni....Så dere som har søkt der...RING!!!!!

Skal starte på sprayen ca 5.juli...Å skal på UL ca 3 august....

GLEEEEEEEDER MEG!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye & lykke til!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...