Gå til innhold

Dere som vet hva dere får...

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere rett i forhold til det dere trodde? med førstemann var jeg nesten heeelt sikker på jente, og det ble det! Med andremann var jeg litt usikker, men det var noe som sa meg at det også ble jente, og det stemmer jo.

Har dere hatt rett??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har hatt en følelse på hva vi får hver gang og det har stemt. Jeg har fem jenter. Har stemt hver gang også på ul.

Skrevet

Med førstemann trodde jeg jente...det ble gutt, og med andremann følte jeg på meg at det ble en jente igjen.....det ble også en gutt :-) Nå tredje svangerskap var jeg skråsikker på at det ble gutt nummer tre....men denne gangen blir det en jente :-) Jeg er ikke god på dette her!!!!

Skrevet

Har siden uke 4 vært sikker på at det er en gutt i magen min, det har også 4 UL bekreftet, så da tror vi på det... (eller jeg er jo overbevist om at det er en gutt i magen, sambo stoler ikke 100% på det før babyen er ute og han kan se Luren selv)

Skrevet

Er du født i 87 og allerede 2 barn?

Skrevet

Trodde det ble jente til jeg var i uke 20 ca. Da trodde jeg mer og mer på gutt, og det ser ut til at det kommer en liten prins å ;)

Skrevet

Hadde veldig sterk guttefølelse første svangerskap - og det stemte. Hadde ikke så sterk følelse på kjønn denne gangen - men om jeg måtte tippe hadde jeg sagt jente. Samboer var helt sikker på jente denne gangen;o) Og etter 3 ul`er er jeg rimelig sikker på at vi får en jente:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...