Gå til innhold

Trenger råd om blødninger ved SA

Modesty Blaise

Anbefalte innlegg

Er 5+2 i dag og har hatt liten blødning siden fredag. GYN sier det er for tidlig å ta UL så de kan ingenting gjøre, men må bare vente og se.

Dere som har hatt SA, er det mye blod som kommer ut? Jeg har ingenting i trusa men bare litt "gammelt" blod på dopapiret når jeg tørker meg..(Beklager ekle detaljer...) Blir glad for referanser fra deres som har opplevd SA. Hadde selv en MA i mars og blødde også da mer enn jeg gjør nå...har jo et lite håp enda da...

Fortsetter under...

Hei kjære Modesty Blaise.

Jeg hadde som du vet en MA i midten av mars, i uke 13. Det begynte med litt rosa og litt brunlig blod på toalettpapiret når jeg var på do, ca i uke 8. Det var ett opphold fra ca uke 9-11, og etter det begynte det på samme måten igjen. Jeg hadde ingen smerter.

Du er jo veldig tidlig i svangerskapet enda, og en SA vil vanligvis fortone seg med kraftig blødning med klumper i.

Men husk at det kan være helt vanlig med småblødninger både tidlig og senere i svangerskapet, uten at det er noe galt.

Skjønner hvordan du har det. Det er helt pyton å gå slik å ikke vite hva som skjer. Om du kan glede deg eller om du skal være trist.

Håper inderlig at du får en gledelig nyhet når de tar UL. Skal tenke på deg.

Klem

Hei Modesty Blaise!

Håper ting har forandret seg til det bedre etter at du skrev innlegget ditt. Svarer deg alikevel.

Jeg hadde en SA i uke 11. Hadde ikke blødd noe på forhånd. Alt kom i løpet av 1 1/2 dag med kraftige smerter. Blod med klumper i. Det var ingen tvil.

Håper sammen med deg at dette bare er litt småblødninger, som kan være helt normalt.

Klem

Annonse

heisann..

jeg begynte med spotting...litt brunaktig utflod...dagen etter hadde jeg blod og tredje dagen var jeg på UL jeg var da 6uker og han sa at det var en SA...senere på dagen fikk jeg menssmerter, mye sterkere enn jeg bruker å ha og da kom "fosteret" (vet ikke hva jeg skal kalle det) men det var ikke til å misforstå...

håper det går bra med deg...

dette er andre gangen jeg mister...hadde en MA i januar..så nå håper jeg virkelig at det er min tur igjen snart...

TEnker på deg:) håper det går bra:)

Takk for fine innspill damer.

Jeg har fortsatt blødninger. 10.dagen nå. Føler meg uvel i magen også.

Har vært på jentetur i helgen og holdt meg langt unna høye drinker og sene kvelder til tross for at jeg tror jeg driver og mister. Lurer veldig på hvor lenge denne blødningen skal vare.

På sykehuset sa de at jeg kunne få UL i neste uke om jeg ønsket. Får se om jeg ringer dem. Har gått akkurat 6 uker i dag....ja ja...

Bedre lykke neste gang. Alle gode ting er vel tre.....

Dette var trist Modesty Blaise!!

Synes du burde ringe sykehuset og iallefall få målt hcg nivået. Da må de vel kunne se om du har normale verdier i forhold til antall uker.

Det skal ikke være nødvendig å gå slik å blø og lure i enda en uke før du får svar!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...