LL79 Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Hvordan skal jeg gjøre det når jeg skal ha med mme på fly? Blande ut i flaska på forhånd? Ta med kokt vann og pulver? Hva har dere gjort?
nutri Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Har ikke vært ute og flydd ennå, men venninne blandet ferdig i flaske. Det kjipe var at hun måtte jo smake på det selv i sikkerhetssjekken. Kald mme var ikke noe særlig. Men så tenkte jeg, hva med de drikkeklare NAN kartongene. De er jo uåpnet og kan vel ikke være nødvendig å smake på i sjekken. De er jo også bare å varme opp
MammaDilla Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 De uåpnede kan du ta med deg. Ang den du blander selv, ha i halvparten av vannet (kokt og avkjølt) oppi blandingen før du reiser til flyplassen. Når du kommer på flyplassen så stikker du innom en av kafeene og ber om nykokt vann til resten av blandingen. Da er det perfekt temeratur til den lille. Og det gjør vel ingen tin om du må smake litt på den?
rødhette* Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Hjelper jo lite å få perfekt temperatur på flyplassen, hvis knøttet vil ha mat etter 1 time i lufta... Men de har vel mulighet å varme på flyene, vil jeg tro?? Håper det, for jeg har satsa på det..
snartmammapåny Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Ha med en tom termos og få varmt vann på denne på en kafe på innsiden av sikerhetsjekken. Da er det bare å blande ut til rett temp når man kommer ombord på flyet om man må gi mat da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå