Gå til innhold

hvem er alle dere her inne?


OnlyMe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg blir 24 i oktober, sambo er 30.

Og nå venter vi vårt første barn. (tror jeg er i min 6. uke) :) Vi har vært sammen i over 8 år nå, så da er det vel kansje på tide. :) hihi.

bor i møre og romsdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19 og forloveden min er 23, vi venter vår første i desember etter MA i desember 2006. Gleder oss masse:D Er 9 uker og 2 dager idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble 23 år i mars, vi venter vårt andre barn i slutten av januar -08 :)

Er forlovet, har vært sammen i 5 år nå, og kjøpte hus for 3 år siden :)

Er 4+2 i dag, veldig tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg er 31 år, og jeg og min samboer venter barn nr 2. Har en gutt på 2,5 år og er 8+4 i dag. Satser på nyttårsbarnet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Er 21, blir 22 i juli. Student. Samboer blir straks 34 år og vi venter våret første barn :) Bor i Tr.heimsområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 21 om få dager. Samboeren min er 26. Han har ett barn fra tidligere forhold, mens dette er mitt første.

Har nettopp tatt steget inn i den 11 uke, og forhåpentligvis kommer det en nydelig liten julepresang i desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 24 i løpet av sommeren, sambo blir 27. Vi har vært sammen i drøye to år, og dette er vårt første barn. Er i min sjette uke.. Bor i Oslo, men kommer til å flytte ut av byen i løpet av sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Jeg er 24 år gammel, kjæresten min er 27. Det blir første barn for oss begge og vi gleder oss (han har nok kommet litt over sjokket nå siden det ikke var planlagt).

Jeg jobber som næringsdrivende fotterapeut i Oslo og bor i Rælingen.

Er i syvende uke (6+4).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 og har samboer på 24... Har vært sammen 1 år og 4 mnd og dette blir vårt første barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 21,blir 22, sambo er 30, dette er vår første, han har en sønn fra før på 6 år:)

jeg er 7+1 på vei:) så ganske tidelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 22, samboer. har en sønn på 1.5. er nå 9+5.

 

pass dere damer, jeg erke serlig godt likt her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke noe i mot deg jeg Fylt opp til desember!

 

Jeg blir 26, samboer er ett år eldre og vi venter barn nr. 2. Har en gutt fra før som nå er 11 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 og samboer 33. Vi har vært sammen i to år, og bodd sammen i ett. Han har en tøffing på 5 år fra før, mens dette er vårt første barn sammen. Vi er veldig nervøse pga en MA i femte måned bak oss. Dette skjedde i februar, så her går det fort unna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22, gift, og han er 23 ;)

bor på sør-øst landet, og er gravid i 11uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år, gift og vi venter vårt første barn. Er 7 + 3 på vei. Ventetiden virker uendelig, vi gleeeder oss så utrolig masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 21 år gammel,bor i Tromsø. Samboer er også 21,vi venter vårt første barn, er 9+3 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...