Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med edge duo vogn. Når bytta dere til sportsdel? Min gutt er 5 mnd. Ikke så veldig stor, så det er ikke nødvendlig å bytte enda. Jeg skal ut å reise i morgen, og da hadde det vært så innmari kjekt å ha sportsdelen istede. Tror dere han er for liten til å bytte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er 6 mnd om 5 dager og jeg har så vidt begynt å ha ham i sportsdelen,fordi han er så stor.Målte han i i går (selv) og da fikk jeg han til å være 73 cm,han går nedi sportdelen enda,men det er jo nesten slik at han går fra topp til bunn.

Hadde aldri kuttet ut bagen enda,hvis det ikke var for det.Hvis du skal bytte ut,bør du passe på at du har ham liggende nede mesteparten av tiden,og kanskje ha de i nest nederste hakk av og til.Må passe på ryggen vet du.

Håper du får en fin reise.

Skrevet

Vi byttet mellom sportsdelen og bagen fra småen var ca 5mnd. Da var det ikke noe særlig plass til voksipose i bagen.. Men vi så ann vær ol så tok vi den delen som passet best akkurat da. :)

Altså vi brukte begge delene alt etter som..

Skrevet

Vi byttet da Mathias var 9 1/2 mnd, og det var med tungt hjerte hehe... Savner bagvogna jeg, ikke så fornøyd med sportsdelen på edgen...

Skrevet

Vi bytta da han var 5 mnd. Han ligger for det meste, men vil han se, så bruker vi det nederste hakket. Funker kjempefint det, Er ikke noe værre med det enn bilstolen. Den er mye mer bratt.

Han her ligger på lammeskinnet. Brukte maderassen til bagen tidligere, men den sklei hele tiden nedover. Tror ikke det er noen fare å bruke sportsdelen nå.

Skrevet

Gjør ingenting å bytte nå. Bare å ha ryggen flatt ned. Han må jo ikke sitte fordet.... Jeg bytta over når snuppa mi var rett over 5 mnd. Bytta litt på en periode også. Hun sover veldig godt i sportsdelen. Bruker dyne og pute oppi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...