Gå til innhold

Gleder meg...


Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg så forferdelig til å fortelle det til mamma og pappa og svigermor. Greier nesten ikke å holde ut. Men hadde tenkt å vente med å fortolle noe til jeg er ca 3 månder på vei... Så er jo bare 1 og 1/2 måned igjen... Men likevell.. Uutholdelig lenge..

Hva gjør dere for å holde på hemmeligheten deres?

Eller har dere fortalt det til de nermeste med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har fortalt det til mine nærmeste.. altså de jeg har mest med å gjøre med- når det gjelder familie... og det er bla fordi at de kan skjønne hvis vi ikke orker besøk osv..

 

men først og fremst at hvis det skulle gå galt denne gangen også-at jeg har noen som kan passe guttungen når jeg er på sykehuset..

bare sånn for sikkerthets skyld,så er det lettere for meg å ha noen som kan hjelpe + å kunne snakke med hvis det er noe..

 

men går det galt,så går det galt,og sist jeg hadde SA så var det bare oss og mine 2 mindre søsken som visste det.. og det var utrolig tungt å bære på...

mister jeg denne gangen,så vet både mamma og de andre jeg har mest med å gjøre hvorfor jeg evt griner og vil være alene..

 

så det kan jo være en fordel at de vet noe syns jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortalt det til foreldrene og søsknene våre + et par venninner. Resten av venninner/venner tar vi om et par uker! Da er jeg ca 8 uker på vei. Ser ingen grunn til å utsette det noe mer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortalt det til de nærmeste vennene og familien. Mest fordi vi ikke vil være alene OM det skulle gå galt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...