Gå til innhold

En liten hilsen fra meg :-))

Anbefalte innlegg

Hei... har nå vært uten nett siden 23 mars hehe uff.. hvor avhengig man er av nett gitt :o)

En liten oppdatering.. reiser nå til danmark for 3 og siste forsøk.. så nå er jeg kjempe spent og nervøs :o(

Håper alle har det bra og at mange har blitt gravide..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9371601-en-liten-hilsen-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei så korslig å høre fra deg. jeg har nettop vært gjennom mitt siste forsøk som ente negativt:o(

Er skikkelig nede nå, vet ikke om vi orker mere etc etc, men det kommer jo alltid bedre dager...

Hvor mye må du bet for et forsøk i Danmark? Har du kjøpt en pakke på 3 forsøk? Må jo begynne å tenke på hvordan vi skal gjøre det videre.

Men uansett masse lykke til deg. Håper det går din vei nå:o)

Klem

Hei på deg snuppa :o)

Jeg sitter her på lang avstand og følger deg og optimisten på deres reise til Danmark.Har mobilisert mange gode tanker til dere begge to,og er salig i min tro :o).Dette skal gå fint !

Mange klemmer din vei fra meg :o)

Du får se det sånn som jeg prøver nå, alle godeting er 3 men på det 4 vil det skje!!!!

Jeg leste innlegget ditt og ble lei meg, virkelig.. jeg hadde håpet du var gravid nå når jeg kom tilbake.. men jeg krysser alt og vær så snill, ikke gi opp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det blir vår tur!!!!

Annonse

Hei kjære Tullemor!

Spennende tider!!! Og ja; alle gode ting er 3.Det var det her!Den satt på 3.forsøket.

Nå sitter'n snart skal du se.

Godt å se deg, jeg tjuv-titter innom oftere og oftere.Sykt å si, men savner tiden her inne.Jentene her inne var gode å ha.

Kanskje det blir en runde til snart..???

Snakkes da!

Klem klem klem

Annonse

Hører ike til her, men har tenkt så utrolig mye på deg og lurt på hvordan du hadde det, så nå måtte jeg bare snike litt her og svare deg. Ønsker deg alt godt Tullemor1 og krysser fingrene mine så hardt at knokende blåner for at det skal lykkes for dere denne gangen. Sender alle gode tanker og ønsker din vei, denne gangen SKAL det gå! God klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...