Gå til innhold

lakris!?

ღZalina med Robin og Isabelleღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

å hjelp... håper det ikke er så farlig å spise mye av dette i svangerskapet? jeg har fått helt dilla!!!

Da mener jeg DILLA!

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis du har høyt blodtrykk bør du være litt forsiktig da det kan bidra til å øke bt.

Hvis ikke er det vel bare sukkerinnholdet som ikke er så bra.

Men utover det: eat you heart out!

Skrevet

Jeg veit ikke hvor farlig det er, men jeg prøver å begrense meg. Grunnen til dette er at i forrige svangerskap fødte jeg 4 uker før termin. Den dagen vannet gikk hadde jeg spist en stor pose pandalakris.... Hørte etterpå at en kan drikke te som inneholder lakrisrot for å sette i gang fødselen. Samboeren min har ilagt lakris forbud denne gangen, men jeg klarer ikke å holde meg helt borte fra det. Om det var lakris som startet fødselen forrige gang vet jeg ikke sikkert.

Skrevet

jeg har bare lit høyere bt en vanelig.. men har ikke lagt på meg 1 kg en gang.. så jeg tror ikke det er så skadelig med sukkerinnholdet!

Skrevet

hmmmm, jeg får noen jevlige kynner til tider.. av å spise i pingu, salt lakris pastillene...

kanskje være litt forsiktig!

Annonse

Skrevet

Når eg gjekk over tida sist, hadde sambo møtt jordmor på butikken å ho hadde sakt at eg måtte spise lakris for å få fart på sakene..:)

Skrevet

Var hekta på lakris under forrige svangerskapet, Da spiste jeg MASSE lakris under hele svangerskapet, har verken skadet meg eller ungen. gikk over termin, det der med at den kan sette i gang fødselen kan diskuteres:)

Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg har fått masse ødemer, så skulle jeg spist lakris til den store gullmedalje jeg også! Og om ungen kommer ut, så er det bare en bonus!

Men blodtrykket er fint :)

Skrevet

Inntak av store mengder lakris over lengre kan forstyrre natrium / kalium-balansen og gi væskeansamlinger i kroppen (ødemer), for høyt blodtrykk, hodepine, svimmelhet og hjerteproblemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...