Gå til innhold

Symptomer på MA???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vanskelig å svare på, og sikkert individuelt. Jeg har nettop hatt en MA, det vil si at fosteret døde i magen, men kom ikke ut av seg selv. Det første jeg merket var at alle symptomer på graviditet ble borte. Jeg fikk en ekkel følelse av å være "tom", ikke gravid lenger. Etter noen dager fikk jeg en spotting, altså en bitteliten brunaktig utflod og litt mensaktige smerter. Det varte bare en ettermiddag, dagen etter merket jeg ikke annet enn at jeg følte meg ikke gravid. Neste dag fikk jeg en ny spotting, men uten smerter. Dagen etter den andre spottingen, fikk jeg en skikkelig blødning med friskt blod da jeg gikk på do om morgenen, men ikke styrtblødning. Da gikk jeg til lege og fikk konstatert at fosteret var dødt. Jeg kunne ventet til det ble støtt ut av seg selv, men jeg valgte å få det fjernet med en gang ved inngrep.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar og veldig trist å høre at du mistet barnet ditt. Jeg har samme følelsen nå, er ikke trøtt og sliten lenger og kvalmen har forsvunnet. Vet ikke om jeg bare er redd og innbiller meg dette. Får håpe det går bra... Ønsker deg lykke til videre, regner med at du skal prøve å bli gravid igjen, håper det går bedre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...