girl19 Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Heeei, lurer på en ting, når begynner man å kunne se at mangen vokser???? Er KANSKJE 3,4 uker på vei, men det er vel ALTFOR tidlig??
Dotten Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Dette er veldig individuelt. Er man førstegangs tar det lenger tid før magen kommer. Kommer også ann på om du er høy eller lav, tynn eller tykk..... På lave folk kommer som oftes magen noe før, da babyen har "mindre" plass. Men som oftes kan man skjule det med vanlige klær til uke 16 kanskje?? Noen enda lenger, og noen før... Men i hvert fall i 12 uker minst!
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Hei, titter innom fra 2. trim. 3-4 uker er ALTFOR tidlig ja...! Når du er 4 uker på vei, er "babyen" 1mm lang. Jeg er i uke 19, og det var først for et par uker siden at magen begynte å vise. En kan jo til tider bli mer opplåst og sånn en vanlig, men babymagen kommer nok ikke så tidlig.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Det kommer nok litt ann på om det er første gang eller... det viser som regel tidligere etter første... Men som de sier her resten så er 3-4 uker mye mye for tidlig, det vil nok begynne å vises helt nede på magen om 5-6uker og deretter vil magen begynne og komme..=)
Tone Troll Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Men du kan likevel se gravid ut allerede i uke 5-6 hvis du er av dem som får veldig oppblåst mage når du blir gravid. Da er det jo faktisk pga graviditeten at magen er stor, men det er ikke pga av riskornet der inne.... Jeg har det slik, og har ingen mulighet til å skjule magen til uke 12......
3troll blir til 4troll Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 nei, jeg har 2 barn fra før og tatt en abort... da var jeg akkurat 9 uker på vei, og hadde alt fått skikkelig babymage da.. Man får magen tidligere dersom man er flergangs fødende ..
tudeluuu Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Med førstemann var det så og si ingen forandring på magebildene uke 12 og uke 20.. men plutselig etter det.. bang bang vokste magen fort og mye.. var morsomt å følge med!!
JordbærMamma Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 Med min førstemann kunne man se det på meg i uke 8... Var selvfølgelig pga oppblåst mage, også presser en kanskje LITT ekstra ut når en er gravid, i stedet for å holde inn. Men var altså ingen tvil! Nå skal det sies at jeg kjenner når livmora bygger seg opp med blod etter EL også... Får et litt hovent og opphovna område nederst på magen. Spent på om det kommer til å vises tidlig denne gangen, men kommer vel til å holde litt mer inne denne gangen her. Lyst til å ha det som min og mannens hemmelighet en liten stund - bare kose oss med tanken!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå