Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Med føstemann hadde jeg brystbetennelse da han var ca 3 uker. Over 40 i feber og elendig form! Fikk penecilin og ble bra. Med minstemann har jeg nå opplevd 2 ganger at jeg har trodd jeg fikk brystbetennelse, men så har det gitt seg. Øm pupp og feber (ca 39). Er dette vanlig?
Expat Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Jupp, abakteriell bb, melken kommer over i blodbanen og lager influensafølelse og feber. Du har tydeligvis fått teken på hvordan man "står han av"! Den abb går oftest over på 24timer. Tømme ofte, løsne kulene, det er metoden!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Ok =) Du vet jammen alt, du! Tusen takk for svar! Er mye bedre i dag, men var elendig i går. Vet du hvorfor det oppstår? Gutten er 5 mnd nå.
Expat Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Fordi trykket på melkegangene gjør at melken presses over i blodbanen, da blir kroppen sinna...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Huff da, ikke bra med sint kropp ;-) Er det fordi det blir for mye spreng altså... Han er mest glad i den ene puppen, og den andre stakkars puppen er ofte ganske full. Må vel bare tvinge den på han. Var samme puppen sist også. Hmmm :-)
quat Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Mulig triks for å få til å ta puppen som ikke er favoritt: Tvillingstilling på den, og start med den. Jeg gjorde det ved et innfall - tenkte jeg skulle lure ham til å tro at han fikk god-puppen - og det funka jommen meg. Kanskje verdt å prøve, selv om jeg ikke har noe vitenskapelig belegg for metoden. (Jeg begynte med det v/ firemånedersalderen og har ett år etter fortsatt ikke gått tilbake. Å legge til på vanlig måte ved høyre bryst føltes alltid litt "keivhendt", og nå som han er stor og tung er det så greit å bare skyve han over i stedet for å løfte og snu for å bytte bryst.)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Takk for tips! =) Han tar den fint når vi ligger, men liker den ikke når jeg sitter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå