Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Om jeg er gravid igjen jeg. Hadde ikm den 17. mai, men ingen tegn til TR enda. Har veldig ømme bryster, og hatt noen småstikkinger i magen. Hadde de samme symptomene sist jeg var gravid også, men tør liksom ikke helt og håpe heller. Måtte bare få det ut, er fryktelig spent og håper veldig på at jeg skal være gravid igjen etter SA i februar.
brummeline Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Det høres veldig lovende ut. Tror nok du bør ta en test. Da får du vite helt sikkert. :-)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2007 Ja, men sist jeg var gravid, så testet jeg ikke positivt før nesten 3 uker over ikm, så er redd for og få meg en real nedtur hvis testen viser negativt nå å
brummeline Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Skjønner deg veldig godt der. Men hvis du ikke er så tålmodighet av deg, tror jeg kanskje du bør ta en tur til legen, for å få tatt en blodprøve. Den tar nok ikke så lang tid. Er ikke helt sikker på hvor lang tid det tar, for jeg har aldri gjort det selv. Masse lykke til ihvertfall. :-) Legg ut oppdateringer. Kommer til å følge med deg fremover. :-)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2007 Ja, skal gi dere oppdateringer jeg veit du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå