Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva vil folk si da? hehe... jeg har ikke mann og har en gutt på snart 2 år... er skikkelig babysyk... har mest lyst å peile inn den første og beste og få baby med han... hehe... Har hjelp til det daglige med pass og stell og sånn, så det er ikke noe problem å klare det alene... og det er altfor dyrt å gjøre det på en klinikk mener jeg... Hva er deres synspunkter på det? far vil jo bli ukjent i papirene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At en klinikk er bedre enn "den-første-og-beste-mannen-på-byen". Enklere å forklare barnet hvor han/hun kommer fra, og gir ikke urett til eventuell mann.

Og at du har framtiden framfor deg - en dag vil Mr.TheOne dukke opp, og da har du god anledning til å få en ny baby. Kos deg med den du har :)

Skrevet

en klinikk er det beste ja!! Dersom du velger å lure en fremmed/bekjent til å gjøre deg gravid, vet du ingenting om f.eks hvilke arvelige sykdommer denne mannen har, og kan overføre til et evt barn..

Skrevet

Tror nok jeg ville ventet på Mr Right. Hva om han skulle dukke opp rett etter en evt graviditet.... Da vil du sikkert angre på at du ikke venta. Jeg er vel ikke så veldig positiv angående å lure en mann til å gjøre deg gravid heller. Vær fornøyd med gutten du har. Møter du Mr Right, er det jo bare et pluss om dere begge ønsker og setter et barn til verden.

Skrevet

Vent på den rette mannen dukker opp :) Neida...klinikk i stedet for one night stand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...