jente08&jente2010<3 Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 skal på ny ultralyd imorgen, er da 7+1. hva kan jeg da forvente meg å få se?
Engelen*My Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Du får se hjertet som slår og en liten en på litt over 1 cm som ligner litt mer på en reke enn et menneske? Tror jeg da? Spørs sikkert veldig på type UL apparat, noen er vel bedre enn andre? På UL i uke 6 så vi bare hjertet som banket, UL uke 8 så jeg hodet, hjertet og kroppen. Var litt utydelig synes jeg.... Masse lykke til:)
jente08&jente2010<3 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2007 oj...gleder meg:) var på UL i uke 5, trodde da selv jeg var i uke 6, men ble satt en uke tilbake, ble skikkelig skuffet, og fikk ikke se noe hjerte:( men håper så inderlig vi får det nå altså.... er kjempespent:)
kazy Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 jeg var på ulralyd i dag tok ultralyden på magen. da fikk jeg se en liten flekk med en liten blinkende prikk. det var hjertet som slo. jeg er nå i uke 10. kaller den lille bare for reka i magen, for mens vi tok ultralyd flakset den rundt der inne. men det er verdens søteste reke da. tror det var KJÆRLIGHET VED FØRSTE BLIKK hilsen mamma til reka
jente08&jente2010<3 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2007 hehe....artig historie:) noen som har flere historier fra tidligere ultralyder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå