Gå til innhold

Gravid eller ikke??? PLIS raske svar =)

Anbefalte innlegg

Heii, jeg har fått noen symptomer i det siste her :)

Symptomene er som følger:

- Skulle hatt TR 06.05.07 - ingen TR enda ;)

- EKSTREMT ømme bryster....

- Vondt / stikkinger i magen...

- VELDIG tørst...

- kan så vidt merke litt kvalme av og til.... (1-2 ganger i døgnet, ingen spesielle tider egentlig)..

- Generellt sliten..

Håper dere kan hjelpe meg litt, fordi jeg har ikke tilgang på graviditetstester pga. arbeid :(

Klem jente 20 =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9369641-gravid-eller-ikke-plis-raske-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut som om du er gravid altså...Siden det har gått så lang tid over så kan du teste når som helst døgnet...Hva med å kjøpe en test på vei hjem og teste hjemme??Eller ta med dagen etter å teste på jobben??

Synes du enten kjøper en test på vei hjem eller tar en tur til legen...

Ser veldig positivt ut dette=o)

Krysser fingrene...Du får komme tilbake med oppdatering da=o)

klem

Heisann!

Vel, jeg kjenner meg nok litt igjen i situasjonen din. Jeg tror nok jeg ville ha tatt en test om jeg var deg. Jeg hadde gårr på p-pillen i 12 år, og derfor hatt mensen meget regelmessig, og de to menstrasjonene jeg hadde etter at jeg sluttet var også veldig regelmessige. Jeg begynte derfor å lure når mensen ikke kom på dagen. Men da hadde jeg alt ømme bryster, og stikking i magen. Nesten som om mensen skulle vært på vei. Kvalm var jeg bare av og til helt i begynnelsen, og det var ikke noen sammenheng når på døgnet det var.

Tja, det viste seg at jeg var gravid. Har du ikke mulighet til å kjøpe en test i en matbutikk hvis du ikke rekker apoteket?

Klem fra gravid.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...