Gå til innhold

noen her som har brio vognen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

duo vogn.. med liten bag i ?

er dere fornøyd? og hvor lenge brukte dere bagen i vognen før dere byttet over til sportsdelen ?baggen er jo ganske liten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Brio, men tror det er kombi?? Sportsdel som man setter bagen inni.

Vi er sånn relativt fornøyd med vogna. Er god å kjøre, men synst den virker litt "skral" for å si det sånn, men ingenting som har blitt ødelagt enda. Vi bruker bagen enda, nå er gutten vår 3 1/2 måned, 66 cm lang og nesten 8 kg. Så den gikk ant å bruke litt lenger enn det jeg trodde.

Skrevet

Vi måtte kutte ut bagen når hun var 3 mnd. men det var midt på vinteren, så da måtte vi jo ha voksipose oppi, og da ble det fort for trangt. Men da bare la jeg voksiposen rett i sittedelen, fungerte like fint det :) Vi har også den som bagen ligger oppi sportsdelen. Litt usikker på om det er kombi eller duo jeg... bagen er hvertfall liten.

Skrevet

Vi har Brio kombi, med bag som man har inni sportsvogndelen. Er veldig godt fornøyde med den, en robust vogn. Har brukt bagen veldig mye fram til en måneds tid siden, men brukte den senest i går. Jenta vår er 8 mnd, og 72 cm! Blir nok ikke brukt så veldig mange ganger til da :)

Skrevet

Vi har forresten ikke brukt vognpose så veldig mye, da blir det fort trangt. Har ikke vært så kaldt heller her vi bor, så det har ikke vært behov for det. Har brukt lammeskinn i bunn og dyne og eventuelt et teppe inntil kroppen.

Skrevet

Vi har brio med bag som man setter i sportsdelen, er vel det som kalles kombi. Uansett. Er godt fornøyd jeg. Vi bruker fortsatt bagdelen, Lillegutt er 6 mnd nå, men ikke mer enn 65 cm.

Skrevet

hehe ja da er det vel kombi vogn jeg også har slik som bagen kan dras inn og ut sportsdelen er der hele tiden ...

det var godt og høre dere fikk brukt den såpass...synes det var så liten plass oppi , er også veldig fornøyd med vognen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...