Gjest Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Jeg hadde en MA 16. mai. Legen sier jeg skal vente med samleie i 6 uker. Men jeg har regnet ut at jeg skal ha EL om 5 uker. Burde jeg vente lengre? Er så redd for å få slik infeksjon, men har også veeeldig lyst å bli gravid så snart som mulig! Er ganske fruktbar, og kunne ikke hatt bedre syklus, så jeg vet at d ikke blir vanskeli å bli gravid igjen, håper jeg da.
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Hei.. Nå vet ikke jeg så veldig godt om dette, men det erl det samme som når man burde vente 6 uker etter fødsel også...De sier det for at livmoren skal gro der fosteret satt... Var du langt på vei?? Utskrapning?? Eller ble det støtet ut av seg selv?? har også hørt at noen får syklusen sin i ubalanse etter en MA/SA...Kanskje lurt å vente, jeg vet ikke... Noen som sikkert vet helt sikkert... Trist at du mistet *klem*
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Var nesten 12 uker på vei da jeg dro til vanlig planlagt UL. Der sa legen at fosteret hadde vært dødt siden uke 9-10. Så jeg fikk utskraping samme dag. Håper jeg får min gamle syklus. Hadde en SA i feb i fjor, så nå vil jeg bare prøve igjen. Blir verre etter eldre man blir har jeg hørt. Jeg er bare 20 nå, så jeg har god tid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå