Venter på lite knøtt : ) Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Produkter som ikke inneholder problematiske stoffer: Libero baby care Våtservietter med aloe vera (fra Rema 1000) Vaskeservietter (fra ICA/Rimi)
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 det kommer nå en ny våtserviett som er COOP sin egen, hva den heter aner jeg ikke desverre, men den er visstnok den ENESTE som er godkjent og har svanemerket! Dette har jeg fra hun som sitter å godkjenner alt i svane...
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Og har prøvd den altså, nesten ikke lukt og ikke hverken parfyme eller alkohol i den..
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 ja, den har jeg i stellebagen, og er storfornøyd ) pakka er lilla, med svanemerket på.
*Sjokomelk* Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2007 ok då får jeg kjøpe denne til og ha i stellebagen , han blir så rød av de andre takk for svar
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 22. mai 2007 #8 Skrevet 22. mai 2007 OBSOBS! Det merket dere snakker om fra Coop kom i gruppe 2 i testen, dvs produkter som inneholder potensielt allergifremkallende og/eller miljøskadelige stoffer. At de er svanemerket er altså ingen garanti. De som heter Vaskeservietter som var best i test, er merket miljømerket de også, men i Sverige siden de produseres der.
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #9 Skrevet 22. mai 2007 nei, dessverre, husker bare at den var lilla, gikk nettopp tom og har kasta pakka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå