Veslesnuppa Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Jeg er jo egentlig en sprayer,men fikk satt min engangs-sprøyte 16mai,isteden for å spraye flere ganger daglig. Har hatt litt brunlig utflod... Noen flere sprayere som har hatt det?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Hei Rosa tårer. Kanskje du er i ferd med å få mens? I følge brevet mitt i fra st.olav er det like vanlig å få mens som å ikke få den når man går på spray.Selv fikk jeg mens på spraydag 11 forrige runde.Denne runden er jeg bare kommet til spraydag 7,og har ingen tegn enda.Sikkert ikke noe galt i allefall,bare kroppen som ordner opp og gjør seg klar... Klem fra
Veslesnuppa Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2007 Hei og takk for svar:) Jeg er bare på spraydag 7 idag og skal ikke ha mensen før 30mai. Men kan jo være som du sier,at kroppen jobber og forbereder seg:) Er mitt første forsøk,så alt dette er nytt for meg. Men veldig spennende da!!
oda1 Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 hei, jeg har hatt flere forsøk, sist fikk jeg såvidt mensen før sprøytestart, men tidligere hadde jeg som deg nå. trolig ingenting å uroe seg over. aldri vært noe galt til tross for litt uorden i syklusen hos meg iallefall. masse lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå