Gjest Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 No e æ sååå sur! Har fådd mensen tbake å ongen e knapt 3,5 mnd gammel! Æ fullamme og amme et par ganga på natta å, skjønne ikkje d her. Med ho første tok d 9 mnd. ÅH! æ hadde håpa på pause iallefall nåen mnd t. E jo ikkje forberedt på d her, har bare store heslige bind fra føden her hjemme. ARRRRRG! Svarte åsså!! Sikkert han der oppe som driv gjøn m mæ, eller kanskje han har tadd feil av mæ å ei anna? *hytte knyttneven mot himmelen* Ka du mene med detta da?? E du helt på rusk, æ ska jo ikkje ha flere onga har æ jo fortalt dæ! E d e hint om at æ burde få fler?? Tar ikkje hint førr tia så d så!! Farsken åsså!
mamma&piratene Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Heheh er kjipt ja !! Jeg fikk tilbake i går , ble kjempe overaska..når er gutten litt over 6mnd da..men ammer nesten like mye som før..Men men . En annen ting som er kjipt er at jeg har bestillt time til å sette inn spiral og da lurte hun dama på når jeg hadde mensen sist, i forhold til når den skal settes inn. Da sa jeg jo at jeg ikke hadde fått igjen etter fødsel, men da må jeg vel ringe å fikse på den timen da ? Hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå