Gå til innhold

Når kom førstegangsmagen deres?

Gjest

Anbefalte innlegg

Handlet på Lindex og fikk automatisk med en stor pakke fra Libero-klubben med bleier og div oppi i går. Skvatt litt jeg. Første gang en fremmed tar for gitt at jeg er gravid. "Oi, du er jammen dristig" tenkte jeg. Jeg er i min 17.uke og er normalvektig. Var ikke klar over at magen var blitt SÅ synlig allerede... Men litt stas også. Litt lei av å bare se oppblåst og bollete ut. Når kom deres førstegangsmage?

Fortsetter under...

Vanskelig å si, siden det skjedde så gradvis, men tror det var rundt uke 10? Tanta mi var 7 mnd. før det, over natta, spratt ut en svær mage, ifølge henne selv da (tar henne med ei klype salt, jeg, da ;) Men husker første gang en fremmed så jeg var gravid. Det var samme dag vi var på ultralyd (uke 20). Kelneren forstod at jeg ikke kunne spise den alkoholholdige desserten. Det var stort!

Annonse

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg gikk ned 6 kg tidlig i svangerskapet (trente for å kunne sykle landeveisritt), og har ikke gått opp igjen enda. Er i uke 15, men magen har vært synlig i over en måned. I alle fall for meg, og for alle som vet at jeg er gravid. Nå begynner den å bli stor...

Har måttet kjøpe mammaklær, - og er usikker på hvor stor magen kommer til å bli. Den er lenger ut enn puppa nå... Er liten av vekst, og det gjør vel at babyen ikke har så mye plass å gjemme seg på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...