Gå til innhold

Skryteinnlegg!! Bli med du også!

Gjest

Anbefalte innlegg

Tentke vi kunne lage et koselig innlegg her siden det har vært så dårlig stemmning den siste tiden! Gi litt skryt til en person her inne som du synes fortjener det!! (vi har hatt slike innlegg før, og de har faktisk hjulpet veldig på stemningen!)

Jeg vil gjerne skryte litt av VinterSol fordi jeg synes hun virker utrolig hyggelig, og hun er flink til å gi gode råd og oppmuntrende ord.

Også mååå jeg få skryte litt av en person til - Lalla & Lykkeliten - fordi hun endelig har klart å bli gravid!!

Stor klem til dere begge fra

Fortsetter under...

Vil skryte av alle de hyggelige og søte jentene eg har møtt på treffene i bergen:D *skryte en hel del* :D:D

Skikkelig koselige og utadvendte damer...geder meg masse til treffet nå på torsdag. Bortsett fra det e det mange andre som også fortjener skryt, men tar for lang tid å ramse opp alle:) You know who you are;)

åh, nå blir det masse skryt:D er så alt for mange å skryte opp i skyene her!!:)

Vil skryte av Jente19 med baby Emilia fordi hun er heeelt fantastisk:D Snillest og varmest i verden.

Så vil jeg skryte av Fru lykkelig fordi hun er så grei å hjelper meg med alle mine prøver spørsmål:D

Og Lillz[overtid] fordi hun er mest forståelsesfull og grei i verden:D og for at hun alltid stiller opp for meg

Og Therese (og emilie) fordi hun deler babyen sin med meg:D

og resten av bergens gjengen:D Mitt ene treff med dere var kjempe koselig=) Kommer (forhåpentligvis snart) sterkt tilbake:D

Tusen takk Vintersol! Hehe før jeg leste hva du skrev tenkte jeg at DEG måtte jeg skryte over. Du er alltid hyggelig, hjelpsom og koselig!

Goodyear er en råtøff og kul dame!

Snøjente er en kjempesnill og sjønn jente som fortjener alt godt!

FruLykkelig fortjener skryt fordi hun er så voksen og flink=)

Bobleplast fordi hun har det kuleste håret i verden og verdens sjønneste jente. og dritkul dialekt. og voksen er hun også!

Bobobaby fordi hun er så morsom og snill og grei...

Jente19 fordi hun har vært flink å være tålmodig og vente på jenta si!

87_jenta fordi hun er kjempetøff som har gått igjennom masse vanskelig, og takler det på en imponerende måte.

Åååå er så mange flere. syns alle fortjener skryt jeg!

Annonse

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så koselig................... *snufs* Ble rørt nå!

Jeg vil skryte MYE av 87jenta med prinsessene sine fordi hun er så utrolig tøff, og har klart så mye fantastisk i livet sitt. Pluss at hun alltid er så innmari hyggelig!!!

Vil skryte av Vintersol også fordi hun vet så utrolig mye, og tar seg tid til å gi gode og lærerike svar. Tenker alltid på alle andre rundt seg uansett.

Og ellers så vil jeg skryte av alle jentene her inne som har hatt tålmodighet med meg og er så snille og gode, siden jeg har vært ganske så opp og ned. Dere alle fortjener det beste.

Klemmer fra

Jeg vil skryte litt mer jeg:P

Først og fremst vil jeg skryte av Linn (vet ikke helt hvaslags nick du har) fordi hun spiser igjen:) på tross av dårlig apetitt..:)

Så vil jeg skryte kjeeempe masse av 87_jenta som startet dette innlegget.<33 utrolig bra tiltak av deg!! Vil også skryte av at du er utrolig tøff og vanvittig modig..!!!:)

• 2 uker senere...

Du er så søt er du, Liinda =) Klart du får være med oss =D Du er jo min blivende forlover, eller ka eg skal kalle det =) Må skryte litt av deg også, fordi at du er forståelsesfull, du lytter og kommer med råd - selv om du kanskje har det litt vanskelig selv. ( Gla i deg vennen )

Så vil jeg skryte av FruLykkelig fordi hun er så snill og svarer på det jeg lurer på, og fordi hun bare er kjempe søt!!!

jeg vil skryte av Vintersol fordi hun alltid kommer med vennlige kommentarer, hun hjelper med når jeg trenger hjelp, hun er rett og slett en utrolig koselig person!

Også vil jeg skryte av 87_jenta fordi du er vanvittig tøff og du viser masse pågangsmot. Du har gått igjennom en hel haug med tøffe perioder, men du er fortsatt aktiv her inne og kommer opp med ett så godt tiltak som det denne tråden er=) Du burde være stolt av deg selv!

Egentlig vil jeg bare skryte av alle her inne på Ung & Gravid, jeg tror vi er de tøffeste jentene på hele BIM:D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...