Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Har litt lyst på spiral for da trenger jeg ikke å tenke på å pakke i meg piller. Så er det kobberspiral eller hormonspiral? Hva er best med tanke på at den skal ut igjen om et par år? Eller skal jeg gjøre det enkelt å velge p-piller/ minipiller lell? Jeg ammer så det må gå overens med det. Anbefalinger?
lisje marthemora Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 hormonspiral vart ikke aktuelt å få fordi jeg ammer, og det avgir omtrent det samme som vanlig p-pille.Jeg liker piller ,så jeg velge kobberspiral. Men fikk ike satt den inn enda, må komme tilbake etter 1-2 mnd pga at livmora ikke hadde trekt seg nok ihop.(kjedelig)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2007 ok, takk for svar. Flere?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 lurt å forske litt før du kommer til legen. jeg hadde ik tenkt så mye mer enn at jeg trengte prevensjon, og da hun foreslo Creazette og forklarete at d va pga amminga, ja da slo jeg til. Angra da jeg kom hjem og leste mye negativt om den på nettet. Mange som fikk mye blødninger og andre som ble veldig nedstemt.Men er vel veldig individuelt ang bivirkninger. Kjente ik at jeg orka å bli mer fjern en jeg allerede er med ammetåka og en liten en
Tertitt Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Jeg har kobberspiral og er fornøyd med den. Legen min mente at man først begynner med kobberspiral og så går man over på hormonspiral om det blir for mange bivirkninger. For man kan blø litt mer enn vanlig med kobberspiral. Det virket ikke som at det var noe problem å få hormonspiral, selv om jeg ammer. Men det beste er jo å slippe hormonene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå