Gå til innhold

April: Ferie planer?

MammaTil NoraOgEmmaOgSander

Anbefalte innlegg

Vi skal reise til Oslo rundt midten av juni og være der i en måned. Bestilt Color Fantasy til Kiel i slutten av juni. Da skal foreldrene mine også bli med, blir deilig med avlastning da... Eller blir det bare en liten tur til Trondheim i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres kjempe kjekt ut. En koslig ferie uten å stresse seg gjennom den.

Det er snakk om at me skal reise til et vennepar i sverige og være der en uke før me overtar huset.

Men har ikke planlagt noe stort enda - bare snakket oss i mellom om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal hjem til mine foreldre en uke, så skal gubben jobbe to uker, før vi reiser på hytta en uke, og så har vi ikke bestemt hva som skjer uka etterpå. Om vi blir hjemme eller om vi reiser på hytta i sverige, eller besøker familie som bor litt lengre "nord" i landet..

Har ikke planlagt så nøye, først nå er det dåpen vi holder på å ordne med... Og så kommer det jo litt an på alle andre sine ferieplaner, om hyttene er ledige, om folk er hjemme og klar til å få besøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir ferien mest sannsynlig brukt til flytting kan jeg tenke meg. Men ellers kommer vi til å reise ut til hytta på Rygge i helgene og slikt for å slappe av litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har leid hus i Danmark en uke...også blir det vel litt på hytta på fjellet...og kanskje en hoppe-på-tur til syden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal besøke familie og venner i Stavanger første uken i skoleferien. Vi tar også en svipptur til Kristiansand og Dyreparken i løpet av den uken. Skal bo på Rica Dyreparken en natt og ha to dager i parken. I midten av juli drar vi ti dager til Marbella i Spania sammen med svigers + guttenes tante og onkel. Skal bo privat (guttenes tante sine foreldres hus). Ellers blir det nok tid til noen turer på hytten i Myrkdalen også for oss som har permisjon og lærerferie :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...