Gå til innhold

Synes alle maser om at ikke hun går ennå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 13 mnd og går rundt border og langs veggen. Krabber i raserfart. Dette har hun gjort i ca 3 mnd nå. Selv stresser jeg ikke med at hun må lære å gå. Tenker at det skjer når det skjer. Men alle andre (besteforeldre ol.) maser sånn om det ... Skjønner ikke hvorfor folk maser sånn om det. Flere som opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg opplever det motsatte, hun er 12 mnd, og har hått i tre mnd nå, og alle er såå sjokka! mener selv det ikke er uvanlig, så man kan visst ikke vinne uansett..:)

Skrevet

Hun er jo liten enda, ikke noe å bekymre seg for før de er rundt 18-19 mnd. Min eldste gikk ikke før hun var 14,5 mnd, men det er ikke spesielt sent det heller. Du får bare si til dem som maser at hun går når hun er klar, ikke før! :o)

Skrevet

Min første mann gikk ikke før 18 mnd ... Og det er tidlig å gå ved ett års alder, ingenting å stresse med. Besteforeldre har lett for å "mase om neste steg". Her gnåles det om potte trening hver eneste gang....

Skrevet

hehe.. ja, vi får vel bare la dem gnåle :) De burde jo vite at de tar neste steg, når de er klare for det.Hjelper ikke å "pushe" dem!

Skrevet

Knerten her har nettopp begynt å gå, dvs gått en stund da.

Men han var nesten 15 mnd før han turte å slippe taket.

Og som du sier, det skjer når det skjer.

Flere som begynner å gå ved 14mnd alder enn ved 12 mnd alder.

Skrevet

Humlegutt har heller ikke sluppet bordkanten ennå, men vi har heldigvis til gode å oppleve kommentarer.

Har hørt at gjennomsnittet ligger mellom 12 og 18 mnd så er vel ingen grunn til å ha det travelt ennå?

Har ingen hast jeg, blir bare enda litt mer travelt da, he he!

Tar det hele med stor ro, dem slipper seg når dem er klar selv :o)

Lykke til!

Skrevet

Humlegutt er 14 mnd :o)

Skrevet

Gjennomsnittsalderen på å begynne å gå er 14-15 mnd, så jenta di har ikkje nokon hast :o) Dersom ein unge går før 12 mnd er h*n tidleg ute, dersom h*n går etter 18 mnd er h*n seint ute (utan at det treng å vere noko gale av den grunn).

Synest veldig mange masar om veldig mykje ja... Det viktigaste er vel at foreldra klarar å holde hovudet kaldt og ikkje prøve å presse ungen til noko h*n ikkje er klar for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...