Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #1 Del Skrevet 22. mai 2007 .......endelig kan jeg lese her inne uten å reagere voldsomt, tror jeg begynner å komme meg psykisk igjen etter at legene og jordmor psyka meg ned ved å nekte KS i hele svangerskapet mitt(jeg fikk alikevell ks ved et annet sykehus i 9.mnd). Det var som et laaaaangt mareritt å være gravid og ikke ha jordmor eller lege på min side, håper ingen andre behøver å oppleve det....... De første mnd hang jeg her inne og avreagerte på en måte ved å skrive innl. og svare på innlegg Nå er baby 7mnd og jeg kan lese her inne uten å bli følelsesmessig involvert......hurra! Det har vært ganske slitsom men jeg tror det har hjulpet meg mye å delta i denne debatten. Puh...Nå kan jeg gå videre i livet og legge bak meg jordmor og lege og dette sinn syke problemet vi har med dem!!!!!!!! Ha det godt og lykke til alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9368656-jeg-begynner-visst-%C3%A5-komme-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå