Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Har så lyst til å dele noen tanker og erfaringer!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Jeg vet ikke enda. Vi skal på sykehuset for laktosebelastning til neste uke. Men har trodd det en stund pga rar avføring og eksem. Men er ikke like sikker lenger. Vi kuttet ut melk i tre uker og merket ikke veldig forskjell...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Takk for svar anonym! Øsnker dere lykke til med utredningen og krysser fingre for at det ikke er laktoseintolleranse :-) Noen andre og aller helst i noenlunde samme situasjon? Glemte å skrive i hovedinnlegget at gutten vår er 14 mnd. Har nettopp begynt å introdusere melk i matvarer og håpet på noen å dele litt erfaringer og tanker med.
Jerry 82 Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Heisann! Jeg har en gutt på 11 mnd som mest sannsynlig har laktoseintoleranse. Han var veldig urolig som spedbarn, reagerte på alt jeg spiste. Hadde kolikk et par uker, selv om det gikk over etter 3-4 mnd, var han fortsatt veldig urolig. Da jeg sluttet å amme og begynnte med nutramigen, ble gutten helt annerledes, mye mer rolig. Prøvde etter råd fra legen å prøve med nan for å se om det var melken som gjorde forskjell, og da fikk han diare, prikker overalt og kraftig bleieutslett stakkar. Så han har ikke fått noe med melk i siden den gangen (han var 6 mnd da). Nå lurer jeg på å prøve å gradvis introdusere mat som inneholder melk, og se om han tåler det bedre. Man må bare prøve seg frem selv, syns det er vanskelig å få hjelp av legen, alle sier bare at man må prøve seg frem. Får håpe andre med lignende erfaringer kan skrive her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå