Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Hadde en utskrapning 12 april. Har i 4-5 dager følt veldig at mensen er på vei, men det har ikke kommet noe. Tok nettopp en test og den ble positiv etter få sekunder. Tør jeg juble nå? Eller kan det henge igjen fra forrige? Det er jo nesten 6 uker siden da...hmmm.....jeg vil så gjerne!!
babygullz <3 vilde Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 æææææ=D jeg har ingen anelse om d kan være hcg fra tidligere, men krysser fingrene for at d er en ny spire på vei =D og gratulerer deg så mye =)
Måånestråle Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Har du testa etter utskrapningen og fått negativt resultat, så er du helt sikker gravid nå. Men hvis ikke så KAN det kanskje være hCG som henger igjen i kroppen, selv om man skulle tro at det skulle ha gitt seg nå?! Jeg testa positivt i ca 4 uker etter utskrapning, og fikk mensen en uke etter min første negative test (testa nesten en gang i uka for å følge med). Jeg håper virkelig du er gravid igjen!! Lykke til :)
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Men dette er jo bra...Er det ikke...Mener å ha hørt at man er mer fruktbar etter en SA/MA...Du kan jo ta en ny test om en uke og se om den forsatt er pos... Men ta en tur til legen og spør om å få ta en test der også og en blod prøve...I hvertfall høre med h*n...Synes du skal gjøre det jeg... MEN tror kanskje du er gravid på nytt ..har ikke vært bort i sånt så vet ikke, så et lite, forsiktig Gratulerer til du er helt sikker...=o) Krysser fingrene for at dette er en ny liten på vei=o) Komme med tilbakemelding da... Masse klemmer
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Hei! Jeg har tidligere gjort en utskrapning og da viste graviditets testen postiv 5 uker etter på. Jeg var gravid. Har nå en sønn på 1 år:) Lykke til. Håper jeg kan gratulere!!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2007 Tusen takk for svar Jeg håper virkelig at jeg er gravid igjen. Skal vente en ukes tid å ta en test som dere sa. Hvis jeg har ro på meg en uke da Hadde ønsket så lenge å bli gravid og da vi mista var det veldig vondt. Om det nå er sånn at jeg er gravid igjen, skal jeg hyle og skrike og juble døgnet rundt resten av svangerskapet...hehe...vi får se om en uke eller to
Dotten Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Oj... Får håpe du er gravid igjen da... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå